هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

باب اسفنجی

1393/6/18 8:58
نویسنده : مامانی
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برگشتنی رفتیم سر کوچه سوپر مارکت.هستی خانم سی دی باب اسفنجی رو دید.گیر داد که برام بخر.حالا این در حالی هست که کارتون باب اسفنجی رو هر روز عصر شبکه پویا نشون می ده و هستی و یه وقتهایی هم من باهاش می بینیم.نخریدم.وقتی دلیل نخریدنمو گفتم گفت من طاقت ندارم تا عصر (دو ساعت دیگه)صبر کنم تا ببینمش!تعجبخلاصه با اخم اومدیم خونه.رفت آب بخوره دوباره زد زیر گریه که آرم من دیگه تو لیوان باب اسفنجی ام آب نمی خورم چون یادش می افتمسکوتاصلا تو هم داری دروغ می گی دیگه باب اسفنجی رو دوست نداری..تعجبخنده ام گرفته بود...

یه چند دقیقه ای که باهاش صحبت نکردم حالش خوب شد و اومد بغلم...خندونکSmiley

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فرشته های آسمانی
20 شهریور 93 7:30
چه جالب که یاد باب اسفنجی میفته از دست بچه ها
؟
2 مهر 93 9:51
از دست این بچه ها