هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

کتک می خوام

هنوز نمی دونه کتک چیه ؟!چند شب پیش عصبانی ام کرده بود گفتم هستی انگار کتک می خوای؟گیر داده بود می گفت کتک می خوام.هیچی دیگه کارش به گریه کشید همش می گفت کتک!!!کتک می خوام.احتمالا با پفک اشتباه گرفته بود.خلاصه هم خندمون گرفته بود و نمی دونستیم چجوری آرومش کنیم.چون هیچ چیزی ساکتش نمی کرد.تا یادش می اومد می گفت کتک....کتک می خوام. ...
9 تير 1390

هستی و دسته گلهاش!

می خوام خیاطی کنم دخترم قیچیمو می خواد برای اینکه ساکتش کنم قیچی ناخن گیرشو بهش دادم و کاغذ که مشغول باشه.امروز دیدم هم شلوار نازنینشو قیچی کرده هم متر منو 3 تکه.دعواش کردم گفت قیچی کردم...بابا چسب بزنه.... خدا رحم کرد.
9 تير 1390

داری می ری بار بیاری؟

تو شعر حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو که تقریبا حفظه یه قسمت هست که حسنی به الاغ می گه چرا یورتمه می ری؟الاغه در جواب می گه دیرم شده عجله دارم دارم می رم بار بیارم. حالا یا خودش یا باباش مورد مصداق قرار گرفته.وقتی باباش می خواد بره بیرون می پرسه کجا می ری؟باباش می گه دیرم شده.میرم بیرون. سریع می گه داری می ری بار بیاری؟
9 تير 1390

غذا نخوردن

موقعی که غذا نمی خوره می گم اگه نخوریش میدم اشکان جون بخوره نگار جون بخوره.(اینا پسر عمه دختر دایی همسنش اند)بلا یاد گرفته.وقتی خودش نمی خواد بخوره پیش دستی می کنه در حالی که به سمت در نگاه می کنه داد می زنه می گه نگارجون ....اشکان جون.....بیا بخور بیا....هستی جون می خوره ها!!!
9 تير 1390
1