هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

لباسهایی که خودم دوختم.مدل 1

1390/5/10 10:16
نویسنده : مامانی
4,726 بازدید
اشتراک گذاری

تو این بخش می خوام عکس لباسهایی که خودم واسه گل دخترم دوختم رو بگذرام.

اگه انتقاد هم کنید خوشحال می شم.و اگه بتونم در این زمینه به کسی کمک کنم با کمال میل هر آنچه که می دانم ،هرچند جزیی خوشحال می شم راهنمایی کنم.

این یه مدل پیراهن که از مدلهای مختلف و به ابداع خودم و با توجه به پارچه دوختم. دامن دو لایه تمام کلوش

بقیش رو در ادامه مطلب ببینید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریا
24 تیر 90 1:55
شب بخیر خیلی خوشم اومد هم پارچش خوشکله هم مدلش باریک الله
ناهید
16 مرداد 90 22:45
سلام خانمی کارات حرف نداره موفق باشی
مامان ماهان عشق ماشین
19 مرداد 90 13:03
سلام.چه مامان خانم هنرمندی. خیلی از وبتون خوشم اومده. اگه مایل به تبادل لینک بودین خبر بدین.