هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

سه چرخه

1390/11/8 21:50
نویسنده : مامانی
603 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با هستی جون رفتیم و براش سه چرخه خریدیم.

 

 

 

البته مدلهای مختلفش بود.شاید هم اینی که خریدیم خیلی ساده ات اما محکمه برای هستی که جدیدا می رفت بالای موتورش می ایستاد و من هر لحظه احتمال می دادم بیفته خوبه.می ره بالاش ازش به عنوان تکیه گاه استفاده می کنه.خودش که خیلی دوسش داره.فروشنده می گفت چند تا بچه هم برن بالاش نمی شکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
20 مرداد 90 0:25
هستی جون دو چرخهت مبارک باشه.
مواظب خودت باش یه وقت نیفتیا


reza
21 مرداد 90 15:49
سلام ، متشکرم منو لینک کردی من هم شما را لینک کردم ببخشید دیر اومدم چون من روز جمعه بیشتر وقت میکنم به وب لاگهایم سر بزنم . موفق باشید.
reza
21 مرداد 90 15:50
تولدت مبارک عزیزم
بابای کوروش کبیر
31 مرداد 90 20:30
به به سه چرخه مبارکت باشه هستی جون دلم میخواد کوروش کبیر منم زود بزرگ بشه واسش یکی از اینا بخرم مواظب خودت باش