هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

شیرین زبونیهای هستی

1390/4/24 3:50
نویسنده : مامانی
482 بازدید
اشتراک گذاری

 

هستی جون که الان 28 ماهست:

تلویزیون رو روشن می کنه می آد می گه:مامان تلویزیون آمادست!

صدای زنگ تلفن که می آد حتما باید ایشون اول گوشی رو بردارند و جواب بدند.!و حتما هم موقع خداحافظی از طرف مقابل(اون ور خط)باید عنوان کنه:گوشی خدافظ.

وگر نه جر زنی می کنه که من خدافظی نکردم و بکبار دیگه گوشی رو می گیره و خدافظی می کنه.از خود راضی

می خوام جایی زنگ بزنم می پرسه به کی زنگ می زنی؟که اگه آششنا باشه بیاد و صحبت کنه و فقط در صورتی سمت تلفن نمی آد که بگم غریبست یا...من باهاش کار دارم شما نمی شناسیش؟تلفن هم که قطع می شه می گه قطع شد؟الان بازم زنگ می زنه.نیشخند

صبحها که از خواب بیدار می شه چون همیشه ازش می پرسم خوب خوابیدی؟ اونم بعد از اینکه با لبخند جوابمو می ده که آره خوب خوابیدم می پرسه :شمام خوب خوابیدی؟تعجب

وقتی ازش می پرسی چه خبر؟ جواب می ده سلامتیخنده

چند روز پیش من و هستی تو خونه بودیم داشتیم میوه می خوردیم یهو برگشت و گفت مامان یادم رفت بابارو بوس کنم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دانيال
28 تیر 90 10:57
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


سلام عزیزم متاسفانه نبودم وقتی اومدم که رای گیری تموم شده بود.
خواهش می کنم خوشحال میشم.منم شمارو لینک می کنم.