هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

معرفی کتاب

1390/5/22 16:49
نویسنده : مامانی
623 بازدید
اشتراک گذاری

همه کودکان تیز هوشند اگر...

نوشته دکتر میریام استاپرد

ترجمه دکتر سهراب سوری و امیر صادقی بابلان

در این کتاب که از نوزادی مناسب فرزندانتان است می توانید با نقش پدر یا مادر به عنوان آموزگار- سیر طبیعی رشد -عوامل موثر بر رشد-آزمونهای ساده-ابزارهای یادگیری-کودکان استثنایی-کودک و مدرسه

خلاصه بگم کتاب خیلی خوبیه من که از وقتی هستی به دنیا اومد گرفتم در مورد رشد ذهنی -حرکتی -گفتاری-و اسباب بازیهای مفید بازیهای مفید و هر چیزی که باید بدونید مطالب مفیدی داره.اعتماد به نفستون هم بالا می ره چون می دونید با آگاهی پیش می رید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
19 مرداد 90 12:41
سلام.منم اینکتاب رو دارم.واقعا کتاب خوبیه .برای بچه ها هم کتاب معرفی کردین؟ من یه مطلب با عنوان معرفی کتاب تو وب دارم .اگه خواستین تو قسمت موضوعات پیداش کنین و نظرتون رو بگین. کاش همه وبا حداقل یه موضوع معرفی کتاب داشتن.
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 9:39
سلام.لینکتون کردم.
یک عدد مامان
22 مرداد 90 12:11
منم این کتاب و وقتی باردار بودم گرفتم . عااااااااالی بود . به چند نفر دیگه هم کتاب رو دادم و استفاده کردن و راضی بودن.مرسی اطلاع رسانی راسی ، سلام !
مامان نيروانا
23 مرداد 90 8:35
سلام ماماني اهل مطالعه. مرسي از معرفي كتاب. اين روزا همه ش فكر ميكنم دارم استعدادهاي نيروانا رو هدر ميدم. يه وجدان دردي دارم كه نگو. خيلي وقته كه كتاب نمي خونم،‌شايد بهونه ست ولي نميرسم. هر چي خوندم و گوش كردم سخنان روانشناساي مختلف رو زماني بود كه نيروانا هنوز دنيا نيومده بود. اين پست شما تلنگري شد تا برم ببينم براي الآن نيروانا چه بايد بكنم. ممنون. هستي عزيز رو ببوسين. لينكتون كردم با اجازه. بازم به ما سر بزنين خاله جون.