هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

گربه من ناز نازیه

1390/5/26 16:56
نویسنده : مامانی
16,795 بازدید
اشتراک گذاری

 

شعر کودکانه

گروه سنی الف و ب

گربه من ناز نازیه

همش به فکر بازیه

یه توپ داره قلش می ده

می گیره باز ولش می ده

گربه لیلی باهوشه

اما زیاد بازیگوشه

یه توپ داره رنگ و وارنگ

می زنه به شیشه دنگ و دنگ

 

 

متن کامل کتاب در ادامه مطلب

 

شعر کودکانه

گروه سنی الف و ب

گربه من ناز نازیه

همش به فکر بازیه

یه توپ داره قلش می ده

می گیره باز ولش می ده

گربه لیلی باهوشه

اما زیاد بازیگوشه

یه توپ داره رنگ و وارنگ

می زنه به شیشه دنگ و دنگ

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

شب ها همیشه وقت خواب

می ره می خوابه تو رختخواب

گربه پوری شیطونه

هی می ره بیرون از خونه

شب ها کنار حوض می ره

می شینه و ماهی می گیره

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

منظم و مرتبه

مثل خودم مودبه

گربه مصطفی بلاست

بهانه گیر و بد اداست

راه می ره و غر می زنه

می خوره و نق نق می کنه

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

ساکت و آروم می شینه

فیلم های کارتون می بینه

گربه مهدی تنبله

تنبل دست اوله

مشغول خواب و خور خوره

از جاتکون نمی خوره

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

آسه میاد،آسه می ره

جوجه هارو نمی گیره

گربه مهری ناقلاست

دشمن مرغ و جوجه هاست

مرغه می گه قدقدقدا

وایسا عقب،جلو نیا!

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

به چیزی دست نمی زنه

نمیندازه،نمیشکنه

گربه اکبر فضوله

به بازیگوشی مشغوله

هرچیزی که هر جا باشه

یا می ریزه یا می پاشه

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

این همه همبازی داره

دوست های نازنازی داره

گربه هادی پرخوره

چاق و درشت و قلدره

پنجولاشو وا می کنه

با همه دعوا می کنه

.

این همه گربه قشنگ

ریز و درشت و رنگارنگ

گربه من قشنگ تره

از همشون زرنگ تره

نه شیطونه،نه قلدره

نه تنبله،نه پرخوره

از همشون خوب تره

میون گربه ها سره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
27 مرداد 90 14:11
ممنون از این پستای معرفی کتاب.
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:37
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
زهرا
6 شهریور 91 10:07
سلام، من 4 ماهه که خدا بهم یه دختر ناز داد، اصلا باورم نمیشه، خدا رو صدهزار مرتبه شکر میکنم، خدا دخترتو برات نگه داره، من وبلاگ ندارم، شعر گربه نازنازی رو سرچ کردم وبلاگ هستی جون اومد،تشکر از مطالب زیباتون‏!
شیما مامان شاهین کوچولو
20 مهر 92 0:20
ای ول مامانی دمت گرم... واقعا لذت بردم
شاهین من یه چند وقتیه به شعرهایی که میخونم علاقه نشون میده...منم از کتاب داستاهای بچگیم هر چی یادمه واسش میخونم... گربه من نازنازیه رو هرچی فکر کردم به جز چند صفحا دیگه یادم نیومد تا اینکه گفتم برم تو اینترنت سرچ کنم که وبلاگ شما اومد.... اگه بدونی چه لذتی داشت وقتی کل شعرو خوندم تموم خاطرات بچگیم اومد جلو چشمم بلافاصله واسه ابجیم این شعرو فرستادم اونم کلی ذوق کرد... یعنی ما 2 تا خواهرو بردی به بهترین دوران عمرمون...
مرسی یه عالمه
هستی جونم خیلی نازه...خدا حفظش کنههههههه