هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

امان از درد دندون!

1390/4/8 4:17
نویسنده : مامانی
471 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جون 5 ماهه که بود دو تا از دندوناش دراومد.در کل خیلی شیر می خورد یعنی زمان زیادی شیرتو دهنش می موند.شبها هم که تا شیر نمی خورد خوابش نمی برد.بعضی وقتها یک شاعت می شد!

و شاید جنس دندوناش هم به همه عوامل دامن زدند و با وجود اینکه از همون 5-6 ماهگی مسواک زدنشو شروع کردم و سعی می کردم زیاد بهش شکلات و بیسکوییت ندم اما...ناراحت

در حال حاضر دندوناش (4 تا آسیا)خراب شده و یکیش چند روزیه درد می کنه.از 7-8 ماه پیش هم کارم شده به دندونپزشک مراجعه کنم.سه بار هم دندوناشو وارنیش کردیم.اونقدر حساس شده بودم که همه می گفتند بی خیال شو اینهمه بچه دندوناشون خراب می شه سیاه می شه...بچم از بس دندون پزشک دیده از دین دکترها وحشت می کنه .شاید اشتباهم هم همین بوده.

اما دیگه باید جدی اقدام کنیم.فعلا که تا دندونش درد می کنه بعد از مسواک رو دندونش گل میخک می ذارم تا دردش قطع شه.استرس

دکتر گفته باید بیهوشش کنه و دندوناشو درست کنه.البته اینو هنوز 2 ساله نشده بود و چون مطمئن بودیم هستی همکاری نمی کنه و رو صندلی نمی شینه می گفت.الان نمی دونم بی حس کنه یا بیهوش!!

همین بیهوشیش هم نگرانم کرده!نگران

من خودم تا حالا دندون درد نکشیدم اما می دونم خیلی درد داره!

نهایت هفته آینده باید بریم تهران.اینجا امکانات بیهوشی رو ندارن.خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)