هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

لیلی پریشون شده

1390/5/26 17:03
نویسنده : مامانی
656 بازدید
اشتراک گذاری

١-تاتی توی بازی هاش

دوسته با همبازی هاش

اگه گفتی این تاتی

داره چی کار می کنه

آجرها رو می شمره

تو گاری بار می کنه

مناسب باری کودکان 1 تا 3 ساله و جهت شناخت اسباب باری هاست.

٢-من بلدم سلام کنم

سلام سلام مامان جونم

صبح شده،من بیدار شدم

می خوام برم بازی کنم

با خرسک ناز خودم

 

اول صبح که پا می شم

مثل یه غنچه وا می شم

هرکی به من نگا کنه

تو چشم اون پیدا می شم

مناسب برای 2 تا 6 ساله

٣-لیلی پریشون شده

لیلی پریشون شده

زار و پشیمون شده

چون که زیادی خورده

حالا شده افسرده

تموم میوه هارو

تخمه و پسته هارو

شکلات و بستنی

آب نبات و شیرینی

هرچی که دیده تو خونه

نذاشته که بمونه

و بقیش....

هستی این کتابشو خیلی دوست داره می گه لیلی کو؟یه سری از شعرهاشم حفظه.البته کتابهاش از ترکش خودکار و پاره شده توسط هستی هم در امان نموندهخنده

 

4-خواب قشنگ لیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه
22 مرداد 90 13:01
سلام وبلاگ شما خیلی قشنگه به وبلاگ ما هم سر بزنید و نظر بدید ممنون میشم