هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

خروس نگو یک ساعت!

1390/5/28 0:31
نویسنده : مامانی
2,989 بازدید
اشتراک گذاری

٥-حسنی و شهر الفبا

گروه سنی الف و ب

پ در پر پرنده

همون که بال می زنه

توی هوا به هر سو می چرخه،بال می زنه

این کتاب رو به اصرار خود هستی گرفتم اما مناسب سنش نبود راستش شعرهای سلیسی نداره ولی در کل حروف الفبارو با تصویر و شعر!یاد می ده

6-من بلدم لالا کنم

برای 2 تا 6 ساله ها

شب شده وقت خوابه

می خوام لالا کنم من

پیرهن صورتیمو

در می آرم زود از تن

ببین،لباس خوابم

چه قد قشنگ و نازه

یه کم برام بزرگه

کاش که بشه اندازه

٧-خروس نگو یک ساعت

گروه سنی الف و ب

متن:منوچهر احترامی
تصویر:کیانوش لطیفی

شلمرود،

یک ده با صفا بود

همه چیزهایش به جا بود

اینور ده باغستون

اونو ده باغستون

میون ده حموم بود

همه چی به ده تموم بود

یه گربه سیاه داشت

یه مرغ پا کوتاه داشت

یه خر داشت

یه بز داشت

یه گاو داشت

یه غاز داشت

یه اشتر دراز داشت

یک خروس قشنگ داشت

پرهای رنگارنگ داشت

خروس نگو ،یک ساعت

یک ساعت با دقت....

این کتاب و کتاب

گربه من نازنازیه رو عمه اشرف به هستی جون هدیه داده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)