هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

بدون عنوان

1391/5/6 4:08
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

//و بالاخره بعد مدتها می نویسم...

امروز هستی خانم ما گیر داده بود به اعضای بدنش...می پرسید مامان!واسه چی ما ناف داریم؟

-واسه چی ناخن داریم؟بعد خودش گفت واسه اینکه لاک بزنیم.!نیشخند

چند روز پیش من تو حموم داشتم لباسهای به اصطلاح نو هستی رو با دست می شستم که خراب نشه اومد پیش من ...درست یادم نیست که چه کاری کرده بود که خودم شک کردم و ازش پرسیدم رفتی از یخچال شکلات برداشتی؟ خندید و تایید کرد.کلا هستی نسبت به خوردن شکلات اون هم بیشتر از یه دونه ممنوعیت داره البته به خاطر دندوناش.بعدشم پرسید از کجا فهمیدی؟منو دیدی؟منم گفتم آره...

امروز که برده بودمش حموم یه نگاه کرد به در و دیوارهای حموم و پرسید مامان چجوری از اینجا می بینی من شکلات می خورم؟متفکرمن هم گفتم مامانا می فهمن که بچه هاشون چی کار کردن!تعجب خلاصه فکرشو مشغول کرده بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما مامان هلیا
11 مرداد 91 8:46
ای جونم عجب فکر خوبی کردی دیگه همیشه مراقب کارهاش هست چون فکر میکنه مامانش همیشه اون ر میبینه حتی از اونطرف دیوار هههههههههههه معلومه دخمل زرنگیه
آفتاب
7 شهریور 91 18:06
سلام آزیتا جان. چرا دیگه سایت بانو نمی آیین خانمی دلمون براتون تنگ شده. ادس جدیدش اینه عزیز.banooo.net