هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

پس موز کو؟!

1390/4/8 3:27
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری
معمولا هستی جون شیر رو ساده و بدون طعم می خوره.لااقل شیر موز،شیر طالبی،شیر عسل حاضری رو مطمئنم که نمی خوره چون از طعمش خوشش نمی آد.به همین خاطر هم من  خودمو به زحمت نمی اندازم و همون شیر ساده رو بهش می دم.

اما امروز خودم هوس شیر موز کردم باباش هم موافق بود.درست کردم و بعد چند ماه به هستی هم دادیم تا بخوره و ...

خوشش اومد و کارش به فنجون دوم کشیده شد.

اینش جالبتره که جلوی خودش برای اینکه ادا درآرم و خوشش بیاد مثل این برنامه های تلویزیونی موقع درست کردن همه چیو تو ضیح دادم گفتم اول موز رو پوست می گیریم می اندازیم داخل پارچ،حالا شیرو اضافه می کنیم....

وقتی دید موز چطوری شل و پل شد تعجب کرد و اعتراض کرد که پس موز کو؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)