هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

و باز...هستی من

1390/6/8 5:21
نویسنده : مامانی
842 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

امشب که تلویزیون روشن بود و شبکه سه سریال (ماه رمضون-پنج کیلومتر تا بهشت)رو نشون می داد همینطور که هستی می دید گفت مامان امیرحسین آیدارو دوست داره ها!تعجبتعجب

دو شب پیش هم که خاله فاطمه و عمو امیر خونمون بودند موقع تماشای سریال شبکه 5 وقتی داماد خانواده حرف زد گفت مامان فرشاده ها؟تعجبمن خودم باید فکر می کردم که یادم بیاد اسم اون کاراکتر فرشاده .تازه ما خیلی هم سریالهارو دنبال نمی کنیم که ملکه ذهن هستی بشه.اولش فکر کردم اشتباه شنیدم اما دوباره یه جای دیگه گفت...منصور اومد؟!تعجبتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mahshid
8 شهریور 90 10:50
هستی ما زرنگه دیگه،باهوشه،خانومه خدا براتون نگهش داره از طرف من ببوسینش این عکس خیلی قشنگه. فریمش خیلی طبیعیه!؟