هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

بدون عنوان

1390/9/4 23:31
نویسنده : مامانی
459 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که از سر کار برگشتم رفتم هستی رو از مهد برداشتم و باهاش یه سر رفتم خرید.تو خیام جلوی ویترین یه موبایل فروشی واستادم و به گوشیهاش نگاه کردم.هستی هم داشت نگاه می کرد.خواستم برگردم که هستی گفت مامان از گوشی عارفه است.فکر کردم که این تشابه گوشی عارفه رو با گوشی های دیگه تو تیپ کلیش می گه.خواستم امتحانش کنم دوباره جای قبلی ایستادم و گفتم کدومش از گوشی عارفست؟در حالی که دو تا گوشی تاچ سامسونگ کنار هم بودند و تقریبا شبیه هم دقیقا اون مدلی رو نشون داد که عارفه داره!!تعجبتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

موسوی
20 آذر 90 14:07
سلام مامان هستی یه نظر به صورت خصوصی براتون فرستادم لطف کنید برید و مطالعه کنید . منتظر جوابم . . .
افسانه
20 آذر 90 20:15
عزززززیزززم