هستی هستی ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

تمام هستی ما

خوب

فروشگاه پروما!

1390/9/25 6:09
نویسنده : مامانی
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

دامنه لغات هستی جون بیشتر و با مفهوم تر شده.این جمله ها رو اینقدر شیرین و به جا تلفظ می کنه که به قول بابایی فقط باید بخوریش.....

منظورم اینه که...

متوجه شدم...

بالاخره...

یارو...(!)

فعلا همینا یادم می آد

دیروز باهم رفتیم فروشگاه پروما.یه قمقه آب دید اصرار کرد که بخریم اما چون تو همون مایه ها داشت من قبول نکردم همش هم می گفت از اینا شمیم داره.برای اینکه از سرش بیفته رفتیم جلوی قفسه هایی که شمع تولد و بادکنک داشت واستادیم به انتخاب خودش یه سری شمع تولد برداشت.ماهم خوشحال از روش تربیتی مون که موفق شده بودیم.!از خود راضیموقع عوض کردن مسیر بازم گفت بریم از اونا که شمیم داره بخریم.منم گفتم یا باید این شمعهارو برداری یا اون قمقمه رو.

یه چند ثانیه ای فکر کرد و شمعهارو داد به من و گفت اونو می خوام.نیشخند

البته کم پیش نمی آد که پدرو مادرا فکر می کنن موفق شدند در حالی که نتیجه عکسشهمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

موسوی
26 آذر 90 13:54
سلام مامان هستی دو قلوهای من طولانی ترین جمله ای که می گن دو کلمه ایست یک کلمه اش هم همیشه ثابته (بده) آب بده نونو بده شی شی بده
مامان هامان
12 دی 90 8:38
هستی عزیزم تولدت مبارک